joi, 29 ianuarie 2009

Meritul de-a fi mințiți

Meritul de-a fi mințiți



Am devenit extremist . Politic !!!

Nu mai am puterea de-a face comentarii , nu ma mai cred nici pe mine însumi atunci când scriu.Mâine sau poate chiar acum ma voi răzgândi . De ce sa nu neg acum ? Ce sa fac ? Las' pe mâine mai bine ! Sau s-o fac azi ? Ce-am zis ? Neg ? Mint ? Am uitat ? Nu contează oricum, nu contează nimic. De ce nu as fi ca ei ? Ii merit pentru ca nu i-am ales , ii urăsc visceral pe acești nesimțiți ,cretini și jegoși aflați la conducerea acestei tari,avându-l în frunte pe acest Băsescu , un președinte al minciunii spuse zgomotos și fără pic de bun simt.Oricum nu-l are și nici nu-l va avea vreodată. Suna urat aceste cuvinte dar m-am saturat sa fiu cuminte verbal , m-am saturat sa-mi șoptesc mie însumi , m-am saturat sa ma privesc si sa-mi fie rușine ca nu strig în gura mare ceea ce simt. M-am saturat de ei !!!

Am devenit extremist . Politic !!!

Lipsa de coerenta, lipsa de forță , lipsa de coloana vertebrala va face ceea ce sunteți domnilor profesori. Meritați sa fiți pedepsiți pentru ceea ce nu sunteți în stare sa câștigați. Si nu veți câștiga niciodată din moment ce aveți lideri de sindicat care nu au stat și nici nu vor sta niciodată în picioare , pe picioarele lor, care se vor vinde zilnic oricui este sau va fi la putere . Pentru ca asta au făcut și vor face mereu .Cine sunt acești lideri ? Cine i-a ales ? Ce ați primit de la ei, din partea sindicatului dumneavoastră ? Unde sunt fondurile de zeci de miliarde de lei vechi care se strâng anual din banii voștri ? Cine ii gestionează și în ce scop ? Nu ați observat niciodată ca atunci când se vorbește de o negociere, de orice fel ar fi ea, acești lideri sindicali , intra cu o idee și ies cu ideile celor de la putere ? Cate din problemele d-voastră au rezolvat ? Mințiți-va , revoltați-va , gândiți-va !!! Poate într-o zi câștigați . RESPECT pentru ca de asta aveți nevoie și nu de bani . Învățați ca trebuie sa fiți respectați și veți găsi respect .

Am devenit extremist . Politic !!! Îmi place acest gând . Ma reprezinta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu