joi, 7 mai 2009

Libertatea de-a nu spune nimic

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe blog , si asta nu din lipsa de timp , ci din plictiseala de-a nu avea ce scrie. L-am vizitat( blogul) zilnic , dar lipsa unor evenimente care sa merite cu adevarat atentia mea, au cam lipsit. Nimic nu este nou in societatea romaneasca : am avut marea sarbatoare a crestinilor - Pastele(cel mai minunat eveniment din ultima luna) ,arestarea si eliberarea lui Becali , criza financiara , greva profesorilor, cearta zilnica a politicienilor ...etc. Ceva nou ? Nimic ! Ceva bun? Nimic !
Astea-s motivele pentru care mi-am luat libertatea de-a nu spune nimic.
Nici azi nu sunt prea motivat dar trebuie sa va anunt ca maine plec la Sinaia. Sa ma încarc pozitiv , cum spunea cineva. Sa ma refac mental dupa saptamanile de stres !Sa redevin eu însumi !!
Cand revin din aceasta excursie am sa arat ceva fotografii .Doar asa, in ciuda celor care nu reusiti sa va luati clipa de libertate necesara in a pleca undeva, a va destinde, dar care iubiti inca libertatea , natura si frumusetile Romaniei.
Urati-mi drum bun. Eu am sa va salut din nou cand ma intorc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu