sâmbătă, 19 decembrie 2009

Imn national Romania neoficial

Imn national Romania neoficial - Mihai Bendeac & friends live hq parody

Votați Vlad Țepeș - Dați-ne țara înapoi
un imn și un indemn pentru viitorul României




Mihai Bendeac & Friends-Change




REF: Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis, aici nu-i paradis
Mi-am zis nu, nu mai visa
A-a-asta-i tara ta
asta-i tara ta


Eram pe zebra, puteam sa jur ca-i verde
Doamna din GIP s-a vazut ca nu ma vede
Ea n-a franat sa nu-si uzeze cauciucul
Si-am decolat ca un balon sutat de mutu
S-a minunat multimea de-asa aterizare
Si-atunci a zis un nene chemati bai o salvare
Eu m-am gandit ca nu-i momentul meu sa mor
Si-am intrat direct in lumea viselor
Oamenii din jur au sarit sa ma ajute
Si 2 ambulante au venit in 3 minute
Femeia din masina plangea cu jale
Si ma ruga s-o iert ca ma umple de parale
Cand am ajuns la spital in graba cea mai mare
Am inceput sa ma scormonesc prin buzunare
Doctorii oripilati ziceau "stati, stati
Nu trebuie sa dati..."


REF:Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis, aici nu-i paradis
Mi-am zis nu, nu mai visa
A-a-asta-i tara ta
asta-i tara ta



Mi-a zis dom' doctor sa nu-umblu-n buzunar
Ca are 5000 de euroi salar'
Ca-n Romania toata lumea e cinstita
Nimeni nu se gandeste niciodata sa ia mita
Politia nu exista, nimeni nu fura
Romanii nu se dusmanesc si nu se injura
N-avem gripa porcina si nici epidemii
In farmacii se vand numai jucarii
Toti pensionarii nostrii sunt milionari
Iar media de viata-i 114 ani
Si toti batranii sunt ingrijiti frumos
Si-au angajat italience sa ii stearga in dos
Romania are cea mai puternica armata
Supradotata, superespectata
Daca maine dimineata ar fi razboi
In 2 ceasuri am ramane numai noi




REF:Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis, aici nu-i paradis
Mi-am zis nu, nu mai visa
A-a-asta-i tara ta
asta-i tara ta




Daca esti german, olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban, pe santieru'meu sa te-angajez
Daca esti german, olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban, pe santieru'meu sa te-angajez



Ce-a fost in capu' meu mi-am dat seama ca visez
Cand ma muscat de fund un caine maidanez
Eram zvarlit gramada, tot vanat si botit
Cucoana cu gipanu' nici macar nu a oprit
Nu mai aveam nici geaca, nici tenisi in picioare
Stateam un ceas in strada nici urma de salvare
Aici nu e visare, e Romania frate
Cu totii iti uram "Bun venit in realitate!!!"
(Bai patriotule)



REF:Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis, aici nu-i paradis
Mi-am zis nu, nu mai visa
A-a-asta-i tara ta
asta-i tara ta




REF:Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis, aici nu-i paradis
Mi-am zis nu, nu mai visa
A-a-asta-i tara ta
asta-i tara ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu