marți, 1 decembrie 2009

LA MULTI ANI ROMANIA



Acum un an , de 1 Decembrie, am scris primul articol din acest blog.
Si ca și acum , și atunci , priveam România cu același neînțeles , cu aceleași frustrări , cu aceleași trăiri , regrete și neîmpliniri.
Regret din suflet sa vad ca nici astăzi, după un an , nimic nu s-a schimbat în țara pe care-o iubesc cu adevărat! Regret din suflet sa vad ca toate sunt neschimbate și nelalocul lor !
Ma bucur însă , ca am avut răbdarea cu acest blog ! Si astfel , am împlinit 1 an de când ne "chinuim" reciproc ! La mai mulți !
Reeditez primul meu articol cu mici modificări actualizate la vremurile de azi !

LA MULȚI ANI ROMANIA ! DESTEAPTA-TE ROMANE
Astăzi e ziua națională a tuturor celor ce cred si simt românește . Sărbătorim România sau măcar mimăm bucuria de-a fi o națiune care se bucură de această zi. Nu cred în această Românie care nu a reușit sa-și schimbe nimic din comportamentul mediocru în care s-a bălăcărit în ultimul an. Nu cred în România mizerie, hoției, marlaniei și mediocrității. Nu vreau sa cred în neputința acestei tari !

Astăzi, ca în tot acest an, am vrut să fiu pesimist și mi-am dorit s-o și arăt . Dar nu pot . E o zi specială în care nu contează omul , fățărniciile sau minciunile lui , micii , berea și fasolea dată la pomana națională și de care nu știu când o da Dumnezeu sa scăpam , nesimțirea crasă în care se găsește politicianul care se vrea mâine ales PREȘEDINTE , dar nu numai el , mizeria din care pare ca nu mai avem scăpare și din care nu vrem să ne salvăm,. Nu vreau această ROMÂNIE ...

Astăzi sunt ROMÂN , simt ROMÂNEȘTE , trăiesc ROMÂNEȘTE , mănânc și beau ROMÂNEȘTE , muncesc ROMÂNEȘTE , râd și mă bucur ROMÂNEȘTE . La mulți ani tuturor celor care se numesc români, cred și iubesc această țară cu toate păcatele ei , la mulți ani celor ce nu vă este rușine și nu ați uitat să spuneți că sunteți români , la mulți ani tuturor , la mulți ani națiune română .

Astăzi respect ROMÂNIA asa cum este ea . Dar numai azi ! Convingeți-ma ca trebuie s-o respect și mâine și o voi face !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu