luni, 7 decembrie 2009

Mi-e sila



Mi-e deja sila de tot ceea ce se intampla in privinta procesului electoral.Romania numaratorii paralele e departe de a se fi terminat .

EDIT 14.54

Au apărut rezultatele finale ale numărării voturilor si ele sunt :

Traian Basescu 50,33%
Mircea Geoana 49,66%

Nu mai am comentarii . Raman încă sub impresia unei fraude masive făcute la momentul oportun de către PDL. Nu pot sa cred ca 3 din 4 sondaje îl dădeau ieri seara câștigător pe Geoană iar cel de-al patrulea arata egalitate (50%-50% vezi TVR)și finalul acestor alegeri este altul . Nu cred, cu toata probabilitatea statisticii, ca toate sondajele de opinie au greșit ( în bloc ) atât de flagrant .
Într-o Românie în care Băsescu este din nou președinte eu unul nu ma mai regăsesc .Nu l-am vrut și nici nu am sa-l doresc vreodată președinte pe Băsescu . Nu cred în mincinoși , canalii sau în cei care au curajul de a jura pe Biblie strâmb .
Nu cred în corectitudinea acestor alegeri.
EU SUNT UNUL DIN CEI 5 MILIOANE DE ROMANI CARE AU VOTAT CU GEOANA . TU CE AI VOTAT ?

PS: Ce drept au cei din strainatate sa hotarasca soarta mea de aici , din Romania , de acolo de la sute , mii de kilometri de tara ? ei voteaza si-i doara fix in basca , doar cred ca-mi fac bine, pe cand eu trebuie sa sufar pentru ei. Sa nu va mai aud ca va scuip cu tot respectul de care sunt in stare. La fel , ma doar fix in pix ce se intampla cu Republica Moldova de azi inainte . Au ajuns moldovenii sa-mi hotarasca mie soarta! Ptiuu !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu