miercuri, 9 decembrie 2009

"Sa trăiți" cu noi !



Ca-l citesc pe Ciutacu nu o neg .Ba chiar spun ca-mi place felul în care scrie . Acum 2 zile in urma mi-am exprimat nemulțumirea cu privire la votul exprimat de diaspora romana(in nici un caz nu pun la îndoială legitimitatea de ași exprima prin vot opinia orice român , oriunde ar fi el ) și am rămas plăcut impresionat ca și Ciutacu a abordat aceeași tema, cu mai mult rafinament decât mine, firește, aici.
Si ca sa totul sa fie corect am citit si recitit chiar , răspunsul unui anume Emil Stoica, nu știu ,recunosc, cine e si cu ce se ocupa . Omul, își da cu părerea, într-un răspuns la articolul lui Ciutacu . Da , dar o face cu talent din străinătate, adică de dincolo de problemele de zi cu zi ale României . Părerile lui personale ma lasa indiferent si nu am cum sa fiu de acord cu domnia sa . Doar , vreau sa cred, n-a plecat afara de bine ? Si alături de el se mai găsesc pe site și alti rezidenti in strainatate care se lamentează ca noi aici(în România) nu intelegem ce înseamnă dreptul de a vota, ca ei trimit bani (de parca mi-ar trimite mie nu familiilor lor ,care de cât de bine e în România au nevoie de ei )bani cu care au ținut scăzut deficitul bugetar al acestei tari,etc. Foarte bine le zic si-i invit ca acum după alegeri când Băsescu a alungat comunismul din România, când nu mai exista corupție , când toate vor fi numai de bine în țară , sa vina sa traiască alături de noi și de cei aproximativ (la momentul de fața ) 1.000.000 de șomeri , de prețurile duble la întreținere și alimente de la 1 ianuarie 2010 , de salariile de 300 E și pensiile de 300 Roni . Sa traiască si ei cu ce au votat , nu numai noi ,cei care nu l-am mai vrut președinte pe Băsescu. Dar nu va veni nimeni . Pentru ca lor le place doar România în care nu mai trăiesc de mulți ani , România din ziare , România din vacanțele de 3 săptămâni din august . România noastră nu mai este de mult România lor ! România pentru care au votat e România în care nu au mai avut încredere și nici puterea de a trai , dar își găsesc timp sa ne judece reacțiile cu privire la adversitatea pe care unii am avut-o împotriva lui Băsescu . România noastră e România pe care ei, ieri, au urat-o . Azi ne obliga pe noi s-o acceptam.! Oare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu