vineri, 1 ianuarie 2010

Hai sa ne lepșuim




1. Numește cea mai mare frică a ta.

Ca am sa-mi trăiesc viata într-o Românie a mediocrității , a analfabetismului , a sărăciei și a lipsei de oportunitate sociala. Mi-e teama ca va trebui sa-mi cresc copiii într-o astfel de țară



2.Idealul tău în viaţă este...

sa nu ma întâlnesc prea des cu proști, iar dacă din păcate am sa am ghinionul de a se întâmpla aceasta sa-i pot ocoli cu precizie și cu anticipație matematica

3.Dorința ta cea mai ascunsă.

nu ma ascund , nu am dorințe ascunse , vorbesc destul de tare :)))

4.O persoană pe care o admiri. De ce?

imi admir parintii pentru toate cate au reusit sa faca pentru mine .
din punct de vedere profesional am cea mai mare admirație pentru fosta directoare , o femeie de mare caracter si o eleganta cum rar iți este dat sa întâlnești . un om de la care am învățat și dacă din păcate nu ar fi emigrat , s-a saturat de țara asta înaintea mea, as mai fi avut ce sa învăț.


5.Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie)

toate cadourile sunt frumoase pentru ca-ti dovedesc ca exista persoane care țin la tine sau te considera apropiat lor . cadoul cel mai frumos l-am primit de la părintii mei : mi-au dat posibilitatea sa cresc, sa trăiesc și sa fiu alături de ei. mi-au oferit viata .poate exista ceva mai frumos?


Am fost lepșuit și am răspuns . Leapșa o dau si eu mai departe tuturor celor ce vor s-o ia pentru ca sunt curios ce v-or raspunde . Sa nu uitați totuși sa ma anunțați pentru ca vreau sa va citesc :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu