luni, 1 februarie 2010

Jee Le Remix::. Luck (2009) -: Full Song {HD}

Am trăit-o și pe asta : sa ascult muzica indiana . Din greseala , pe niste siteuri absolut obscure, pe care chiar ca nu stiu cum de-am ajuns am dat de aceasta melodie .Hmmmm .... cred ca o sa va placa si voua !!! Mie mi-a placut !



tera hone laga hu full song ajab prem ki ghazab kahani

Si ca totul sa fie placut pana la final va invit doamnelor si domnilor sa ascultati o melodie superba. Chiar nu am crezut ca indienii sunt capabile de asa ceva. Pe viitor , cu sinceritate, merita ,cel putin din partea mea , mai multa atentie muzica indiana .

Un comentariu:

  1. merci..indienii sunt performanti in multe domenii..filmele care se vad la noi sunt cele mai ieftine,si deci cumparabile. dar in materie de comunicare..mai trebuie lucrat.

    RăspundețiȘtergere