sâmbătă, 4 decembrie 2010

Iarnă în România

A venit iarna în România . Ninge de câteva ore abundent iar șoselele s-au acoperit de zapada , bine, bine , nu glumă ! Abia ce am ajuns de câteva minute după un drum de 45 de Km care in mod normal l-as face în 30-35 de minute , dar pentru care , mi-am pierdut în aceasta după-amiaza 2 ore si 37 minute , cronometrate la secunda . Tiruri blocate , soferi absolut inconștienți -mare noroc cu un dobitoc, cu ce credeți ....exact, cu o Dacie 1310 , și care se credea zmeul șoselelor, pe care cică o echipase cu lanțuri ce au tinut fix ( mai ales ca sub zapada era un strat de câțiva cm de gheața ) cât sa se învârtă pe sosea, asezandu-se de-a latul acesteia in mai putin de o secunda timp in care , cu putin noroc si cu ajutorul tuturor franelor din posesia masinii am reusit sa ma opresc la mai putin jumatate de metru de bleg si sa-l evit , mulțumesc lui Dumnezeu ca am avut noroc - drum plin de zăpadă, gheață si zloată topită de trecerea cauciucurilor si nu de nisip sau sare . Abia dacă am văzut 2 sau 3 echipaje de la deszăpezire care nu faceau fața situației, însă , chinuindu-se mai ales cu tractarea tirurilor în pante și mai puțin cu deszăpezirea . Oamenii munceau , dar sincer erau prea putini pentru o astfel de situație ! Si nu ei sunt vinovați !
Conduc de mult dar parca niciodată nu am mers pe un drum mai greu decât astăzi , parcă niciodata nu au fost autoritățile din România prinse mai nepregătite ! Nu ca nu s-ar întâmpla în fiecare an și chiar daca ar anunța cei de la meteo cu o luna înainte ca va ninge, tot nepregătiți ar găsi autoritățile, tot cu aceleași replici absolut idiote și puerile ar veni , indiferent cate taxe ar stoarce si indiferent cat de multi bani ar avea . Niște nesimțiți ! Niște inconștienți !

E iarna în România și șoselele sunt aproape acoperite de zăpadă . Dacă ar ninge oriunde , mai puțin pe șoselele din România , parcă as putea spune ca e frumos acest anotimp si de ce nu ,chiar feeric .

E iarna în România și șoferilor li se anunță "vremuri grele".

3 comentarii:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...in fiecare an vine iarna. Ce chestie !

    RăspundețiȘtergere