miercuri, 18 noiembrie 2009

Concediile fără plată au devenit obligatorii


Concediile fără plată au devenit obligatorii deoarece Legea salarizarii unitare în sistemul bugetar si legea care se refera la reorganizarea agentiilor guvernamentale si prevede acordarea unor zile de concediu fara plata bugetarilor au fost publicate ieri în Monitorul Oficial, odata cu decretele de promulgare semnate de presedintele Traian Basescu -> Aceasta este Legea 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International. Lege nr. 329/2009 .

" Sa trăiți bine " înseamnă , pentru actualul guvern si mai presus de el pentru acest președinte de stat numit Basescu , " Marş de aici , prostule, gura mică , nu latri decât atunci cand te las eu s-o faci , mananci ce-ţi spun eu şi când iţi spun eu , nu mă doare nicăieri de tine, totul e că TE-AM PROSTIT ODATĂ , am să TE FAC DIN NOU CĂ EŞTI PROST , PROSTULE !!!

Nu am suficiente cuvinte pentru a-mi exprima frustrarea produsa mie de acest guvern de nesimțiți care au adus umilirea fiecărui salariat din aceasta țară la rang de lege , asa cum am aratat mai sus. Suntem produsul alegerilor pe care le facem zi de zi , asa ca lamentarile mele sunt nu numai inutile ci si fara finalitate.
Ma doare sa ma simt calcat in picioare de acest guvern, si-mi aduc acum aminte , in anul 2009, de zilele de munca patriotica pe care le faceam in regimul comunist,de mainile ridicate la comanda , de iubitul conducător atotcunoscătorul tuturor și a toate . Mi-e greaţa de aceste nimicuri din guvernul României.Mi-e silă de acest aşa numit preşedinte . Nu-i aşa ca trăim bine domnule Băsescu ?

NU-I AŞA CĂ O SĂ TE IA DRACU DUMINICĂ, D-LE BĂSESCU ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu