joi, 26 noiembrie 2009

Prost sa fii , noroc ca esti



In aceasta seara a aparut un filmulet din campania electorala sustinuta in 2004 de catre Traian Băsescu , film in care președintele României lovește un copil aflat lângă tribuna de unde Basescu vorbea unei femei. Tot in aceasta seara , dl Basescu nu a avut nici un fel de reactie, încercând la emisiunea de la Realitatea , unde fusese invitat si unde i-a fost servita înregistrarea , sa se justifice cu :"nu știu cand s-a intamplat " , " a vorbit copilul urat " "poate m-a injurat", terminand intr-un final prin " am sa ma uit atent la înregistrare si am sa va dau explicatii, nu știu dacă s-a întâmplat , nu-mi aduc aminte " . Halal explicații de președinte !
Tot în aceasta seara numărul 3 din statul roman , Roberta Anastase , face pe proasta la același post de televiziune , încercând sa-i ia apărarea președintelui , dar uitând ca a participat personal si ca stia de incident încă din 2004 . Cat de nesimțită puteți fi doamna Anastase ? Se pare ca pana la finalul acestui mandat al acestui surogat de președinte .
Mai nou , la 0.02 AM , a apărut dl președinte si ne-a explicat ca niciodata nu si-a bătut proprii copii și nici pe ai altora .
Regretabil ca exiști dle Băsescu. Si mincinos și las .
Daca s-a întâmplat și mai ales dacă se va dovedi ca înregistrarea este reala si nu trucata chiar te-ai lins pe bot dle Băsescu . De toate !!!
Eu unul , chiar nu cred in trucarea acestui filmuleț dar e mai bine dacă-l urmăriți mai jos :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu