marți, 15 decembrie 2009

Simfonia sunetelor

"O muzica minunata iți da mereu sentimentul ca merita sa trăiești , te învață sa visezi , te ajuta sa iubești frumusețea lumii în care suntem doar simpli trecători ,te ajuta sa te înțelegi și sa-i înțelegi pe cei ce trec pe lângă tine. Te învață sa iubești fără sa regreți." Am învățat toate acestea de la o minunata fata care trecea prin clipe grele pentru viata ei . Nu vreau sa continui aceasta poveste, pentru mine e destul de trist sa-mi reamintesc,evenimentele s-au precipitat și niciodată nu am reușit sa-i explic toate câte s-au întâmplat intre noi. De la ea am învățat ca viata merita trăită oricum și oricât ar fi, frumos. M-a învățat sa visez ! M-a învățat sa ascult și sa ma cunosc mai bine pe mine însumi !
In amintirea ei , începând de astăzi am să vă ajut să învățați să visați prin muzică oferindu-vă zilnic câte o melodie absolut superba prin frumusețea interpretării .

Rondo Veneziano - Donna lucrezia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu