marți, 3 martie 2009

România te vrea prost !!!

România te vrea prost. . Nu numai prost ! Cretin, incult, incapabil, neputincios , infirm cultural , tembel , etc .
Un deziderat de care se ocupa aproape 15 ani fiecare fiecare ministru al Educației , Cercetării ,Tineretului , Inovației sau mai știu eu care va fi în viitor numele acestui minister al NEPUTINȚEI , MINCIUNII , LAȘITĂȚII și al DEMAGOGIEI POLITICE.
Ma revolt ! Nu sunt primul, nu voi fi nici ultimul ! Dar îmi ofer acest drept pentru ca NU VA MAI SUPORT. Deontologia culturii mele nu-mi permite sa ma revolt pana la paroxism , nu ma lasă sa va spun românește, asa cum cred ca ar trebui , ceea ce simt cu adevărat pentru voi . Ma cenzurez, din mila și rușine pentru cultura mea ! Daca am ajuns la acest stadiu înseamnă ca ați reușit sa ma faceți sa ma simt MAI UMILIT CA NICIODATĂ, voi , rușinea ROMANIEI, voi cei care va numiți MINIȘTRI ai EDUCAȚIEI , voi cei mai nesimțiți dintre toți cei care purtați denumirea de cadru didactic . V-ați umilit doamnelor și domnilor miniștri ai educației în fata politicii și a politicienilor deopotriva, de fiecare data când ați ajuns la putere . Nu am văzut în 20 de ani nici măcar UN ministru care sa renunțe la putere doar pentru ca nu-și poate ajuta colegii ! Nu am văzut pe nimeni care sa-și depună demisia pentru ca a mințit ! Nu am văzut pe nimeni care sa plece dintr-o funcție atât de importanta pentru ca ii sunt umiliți colegii !

Dupa ultimele alegeri parlamentare la conducerea acestui prestigios minister a ajuns, din nou , doamna Ecaterina Andronescu !
Doamna !!!
Ai fost și vei fi cel mai prost ministru . Ai fost cel mai mincinos ministru și continui sa te bălăcărești în aceeași minciuna încontinuu . Doamna !! Ești rușinea acestui minister ! Dumneata , asa cum ai făcut și la primul mandat , umilești aceasta breasla . "Trataţi cu îngăduinţă această prostie. A fost comisă în numele unui ideal înalt." spunea Valeriu Butulescu ( habar nu ai cine este ) în Intensitatea punctului este scuza dupa care te vei ascunde atunci cand nu vei mai fi ministru . Doamna ministru vreau sa intelegi un singur lucru !!! ESTI PROASTA . Rau de tot.
Ai redus normele profesorilor , ai furat ideile unui om , ai umilit studentii propriei facultati , ai mintit ca le vei sustine salariile profesorilor marite cu 50% . Dar ce naiba nu ai spus ! Ai spus orice doar ca sa ajungi ministru . Ai spus si ai facut orice doar ca sa-i umilesti pe cei pe care crezi ca-i conduci ! Nu conduci nimic! Esti PROASTA !Rau de tot !
Conduci prostia sub toate formele ei si ai reusit din nou sa o introduci in acest minister . Nu faci nici o reforma ! Reformezi doar propriul interes si al celor din jurul tau !
Doamna ! Esti ceea ce nu trebuia sa apara niciodata in Romania . Esti , esti ...esti PROASTA . Rau de tot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu