marți, 22 septembrie 2009

Drogul prostituţiei

He, he, he .................
Dacă era ceva ce trebuia legalizat , atunci cu siguranță , în România cel puțin, era de legalizat consumul de droguri . Nu suntem destul de năuci gândindu-ne zilnic cum s-o țârâim până mâine, da' cu mana pe inima va spun ca abia așteaptă romanul s-o "pună" la ceas de seara de un bairam cu o porție de marijuana !! Si de s-o putea și-o fi la foame merge și-o turta cu cocaina presărata din belșug cu ceva extasy !! Sa trăiți bine !
Şi cum românul e mare iubăreţ , no bine , cine nu ne știe neamul de Cosanzene și voinici , musai că ne lipseau casele de toleranță , bordelurile într-un cuvânt , în care fecioria și bărbăția românească s-or întâlni și numa' asa nu s-o pierde neamul nost' plin de fală !

Da' ce e de mirare ? Mai ca-ți vine de te oprești ca prostu'n drum !
Si sa ramai asa, prost și nătâng, nepricepand ce și cum o fi cu ala de ne conduce ! Si-ți trece prin cap numa' prostii: " și-o fi adus aminte preşădintele de tinereţile lui maică, de când era vaporean și visa la femeia de prăsila din porturile lumii și la cum o fi făcut el bani din năpasta lor de droguri , no bine, da amu eu cu ce-s vinovat ca l-or apucat pandaliile ? da ce, mie asta-mi trebă ? " Si te miri în sinea ta și cu miratul ramai ca prostie e destulă în jurul tău , pleci capul și te duci mai departe cocoșat de viață !

Nu va mirați domnilor ca nu se putea sa nu ajungem aici . De ani de suntem drogați de minciunile tuturor politicienilor și prostituați în fiecare an electoral cu te miri ce ! Am ajuns datorita celor aleși de noi înșine curvele electorale ale alegerilor din România ! Am ajuns datorita noua înșine drogații sociali ai acestui stat ! Curve și droguri ! Români și viață de rahat !
Daca nici azi nu înțelegeți , atunci sa trăiți bine , ca-l meritați pe acest dezaxat de președinte drogat de putere și curva în fiecare promisiune pe care-o face!

Al meu scump tata mi-a spus mereu ca suntem o "curva de popor" , dar n-am vrut sa-l cred niciodată ! Azi nu doar ii dau dreptate dar trebuie sa recunosc ca nu a greșit cu nimic . Mulțumesc tata , asa e ! Ai perfecta dreptate ! De azi te cred !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu